HISTORIA FIRMY Historia powstania firmy RM Auto Serwis wzięła swój początek w czasach działalności gospodarczej Ryszarda Mol, prowadzącego od 2003 roku w małopolskiej miejscowości, firmy o nazwie "Blacharstwo, mechanika, lakiernictwo samochodowe”, zajmującej się naprawami mechanicznymi, blacharskimi i lakierniczymi samochodów. Właściciel, spełniając się zawodowo, pragnął wybudować miejsce, które spełniałoby wszelkie normy, nie tylko ekologiczne czy też sanitarne, ale przede wszystkim dostarczające najlepszych możliwości naprawy pojazdów, a – co za tym idzie – większej satysfakcji klientów. Wszelkie zdobyte zyski pozwoliły na rozpoczęcie budowy obiektu przeznaczonego pod działalność gospodarczą. Powstający, profesjonalny warsztat samochody posiadał doskonałą lokalizację, ze względu na występującą bliskość popularnych szklaków komunikacyjnych. Działalność zarejestrowana na Ryszarda Mol została zakończona z dniem 13 stycznia 2008 r. Właściciel zapragnął przekazać warsztat w ręce swoich synów, którzy, będąc młodym pokoleniem, znali nowoczesne rozwiązania, dogłębnie poznali sztukę mechaniczną oraz zapoznali się z potrzebami klientów na wybranym rynku. Warsztat z ,,Blacharstwo, mechanika, lakiernictwo samochodowe” z dniem 7 stycznia 2008 r., przekształcił się w firmę o nazwie "RM Auto Serwis”. Firma zarejestrowana jest praktycznie w centrum Zatora, przy ulicy Wadowickiej, gdzie znajduje się zarówno biuro, jak i sam warsztat samochodowy. Właścicielem firmy od momentu jej powstania został jeden z synów – Dariusz Mol, który, posiadając wykształcenie średnie techniczne o specjalności „naprawa samochodów osobowych”, rozpoczął studia na wydziale mechanicznym Politechniki Krakowskiej. Z dniem 20 maja 2008 r. firma RM Auto Serwis zmieniła formę opodatkowania oraz została zarejestrowana jako spółka braci – Dariusza i Tomasza Mol. Od tej pory celem spółki stało się przede wszystkim zwiększenie przychodów z usług poprzez rozszerzenie udziałów na rynkach dotychczasowych, wejście na nowe obszary rynku oraz rozwinięcie działalności o nowoczesne usługi napraw. Obecnie do podstawowych zamierzeń firmy należy zwiększenie udziału w lokalnym rynku serwisowym z 20% na 25% w pierwszym roku wprowadzenia strategii, w roku drugim osiągnięcie 35% udziału, a w kolejnych latach uzyskanie 50% udziału w rynku. Osiągnięcie takiego udziału w rynku jest możliwe dzięki zaangażowaniu dodatkowych środków na innowacje techniczne. Kolejnym nadrzędnym celem jest wejście na rynek handlu częściami zamiennymi. W pierwszym roku wprowadzania strategii firma planuje wejście na rynek z pilotażową partią produktów opartą na cenach promocyjnych i agresywnej reklamie uwypuklającej przewagę produktów nad produktami konkurencyjnymi. W drugim i w trzecim roku po pomyślnej realizacji I fazy, planowane jest rozszerzenie asortymentu na nowe produkty.